番:《日常》 #
一句講晒就係極致嘅認真配上極致嘅on9。可惜可能係因為太多日文梗,整體唔太中我,但毋庸置疑係成本無限製作!
戲:《禍然率71》 #
Haneke系列;又係閪迷到傻;純粹就係感覺好後設咁砌一套戲出嚟。
戲:《瘋殺遊戲》/《Funny Games》 #
Haneke系列;好睇!非常到肉,so far咁多套入面最好睇,第一次睇到咁「惡」嘅戲。
戲:《再見中國》 #
電影洞穴系列;低清到傻;比較好奇當年到底係點拍?
戲:《定理》 #
電影洞穴系列;完全唔知想講咩。
戲:《尋秦記》 #
難得入場睇嘅戲;好Marvel;早知睇第二套。
戲:《十萬火急》 #
銀河映像/杜琪峯系列;有啲位都幾尷吓;比較好奇火場畫面係點拍?
戲:《香港製造》 #
嗰種屋邨純樸嘅味道好係我視角中嘅香港;似係講回歸?
戲:《破地獄》 #
翻睇藍光加長版;「你可唔可以唔好咁負面啊?」真係金句;結果加長版都唔係真係咁長。
戲:《真心英雄》 #
銀河映像/杜琪峯系列;anamorphic鏡就係好睇!幾有《暗花》feel。